Babur, sosyal medya hesapları üzerinden paylaştığı duygusal bir veda mesajıyla camiaya ve taraftarlara teşekkür etti.
İNSANİ ANLAMDA TECRÜBE KAZANDIM"
Yaptığı açıklamada Darıca Türkeli Spor'da geçirdiği dönemin kendisi için çok özel olduğunu vurgulayan İbrahim Babur, şu ifadeleri kullandı: "Darıca Türkeli Spor'da geçirdiğim süreç boyunca yalnızca sportif anlamda değil, insani anlamda da çok değerli tecrübeler kazandım. Birlikte mücadele ettiğimiz, sevincini ve sorumluluğunu paylaştığımız her an benim için kıymetli bir hatıra olarak kalacaktır. Bu camiada kurduğumuz dostluklar ve birlikte ortaya koyduğumuz emekler her zaman özel bir yere sahip olacaktır."
Görevi süresince kendisine destek olan herkese içtenlikle teşekkür eden Babur, mesajında şu isimlere ve gruplara özel olarak parantez açtı: Yönetim Kuruluna: Başta Başkan Ferhat Yılmaz ve Murat Yılmaz olmak üzere; Kazım Güngör, Müslüm Balcı ve Burak Güngör'e, Kulüp Emekçilerine: Kulüp çalışanlarına ve futbolculara, Taraftara: Büyük Darıca Türkeli Spor taraftarı Turuncu Şimşekler'e. Mesajının sonunda Darıca Türkeli Spor ailesine bundan sonraki futbol yolculuğunda başarılar dileyen İbrahim Babur, kulübün en kısa sürede hedeflerine ulaşmasını temenni ettiğini belirtti.